Cu mai mult timp în urmă, când s-a ajuns la zece milioane de fani TopGear pe pagina de Facebook, Stig a luat o mașină, a încins pneurile, iar apoi a aruncat o rulotă în aer. Cei de la Porsche și-au propus de asemenea să aniverseze două milioane de fani pe Facebook și au colantat un Cayman S cu pozele tuturor celor care au dat like pe pagina oficială.
Recent, Ferrari a ajuns la 8.000.000 de fani pe rețeaua de socializare Facebook, iar cu acest prilej a fost realizat un filmuleț de mulțumire, cu sprijinul vedetei 458 Italia:
Pe de altă parte, pagina oficială Audi Deutschland a fost apreciată de 500.000 de fani; în cinstea lor, compania a făcut de asemenea un video de mulțumire, cu un R8 în centrul atenției:
Chiar dacă ambele filmulețe au diverse elemente comune, asta nu înseamnă că nu sunt pe placul retinelor noastre. În plus, o dovadă de recunoștință față de fani este un gest binevenit oricând…