Cum să-ți iei mașină cu economiile pe câteva luni? Dai un search pe site-urile care se ocupă cu vânzări auto, selectezi opțiunea “Cele mai ieftine” și alegi ce ți se pare interesant din listă. Așa cum era de așteptat, cele mai ieftine mașini de vânzare în România sunt modele Dacia.
Prima pe listă este o Dacia Solenza, care costă 550 de euro. Mașina este fabricată în 2004, are 100.000 de kilometri la bord și are caroseria avariată, scrie vânzătorul.
Fotografiile arată o aripă îndoită, câteva zgârieturi și un bandou spart, dar cine merge să o vadă poate obține un preț mai bun, pentru că proprietarul este dispus să negocieze.
Cine plusează, poate să-și cumpere o Dacia Logan cu 700 de euro, dar cu număr dublu de kilometri parcurși: 217.471 de kilometri a rulat mașina din 2006, cu motor 1.5 dCi și 65 de cai putere.
Proprietarul Logan-ului alb trece la rubrica “Dotări” aerul condiționat și jantele din aliaj, dar nu și rugina de pe aripi și portiere.
Următoarea pe listă este o ofertă interesantă. O Dacia 1300 de culoare verde, fabricată în 1980 și rulată doar 74.000 de kilometri.
Din păcate, mașina cu motor de 1.3 litri pe benzină, cu 54 de cai putere, este mâncată de rugină și are nevoie de o recondiționare serioasă. Proprietarul din Broșteni, acolo unde a învățat Ion Creangă, spune că are toate actele în regulă.
Demn de poveștile lui Creangă este acest Logan MCV, cu autocolant de taxi, care – spune proprietarul – a rulat doar 200 de kilometri. Poate în marșarier?
Mașina, albastră la origine, are motor 1.6 pe benzină și instalație GPL, iar prețul este de 950 de euro.
Există opțiuni și pentru cei care au nevoie de un vehicul foarte practic. Un pick-up din 2004 costă 899 de euro.
Pentru această sumă, mașina vine la pachet cu motor 1.6 cu 68 de cai putere, tracțiune integrală și 160.000 de kilometri parcurși. „Stare bună de funcționare”, scrie vânzătorul.
Citeste mai mult pe aici