Odată cu dezvăluirea conceptului i4, BMW a arătat și viitorul logo al companiei. Sigla abordează un look bidimensional și devine transparentă.
Noul concept BMW i4, dezvăluit online după ce Salonul Auto de la Geneva a fost anulat, a apărut cu un logo nou. Conceptul care poartă nuanța Frozen Light a fost prezentat cu noua siglă, prin care se poate observa vopseaua caroseriei. Astfel, elementele de culoare albă și albastră par să plutească.
Actuala siglă apare la modelele BMW încă din 1997. Rămâne de văzut care va fi primul model de serie care va primi noul logo.
“Vechiul inel de culoare neagră a fost înlocuit, permitând astfel noului logo să apară mai clar. Vrem să folosim această nouă versiune transparentă pentru a-i invita pe clienții noștri, mai mult ca niciodată, să facă parte din universal BMW”, a declarat Jens Thiemer, vicepreședinte executiv pentru clienți și brand.
Este un indiciu referitor la deschiderea brand-ului către mobilitate și plăcerea de a conduce, explică Thiemer.
BMW nu este prima companiei care a ales, în ultimele luni, să își schimbe sigla. Volkswagen și Kia au ales logo-uri noi pentru modelele lor.
Citește și…
Citeste mai mult pe aici