TopGear.ro Benzina & Diesel Cum arată un motor diesel de BMW după 400.000 de kilometri?

Cum arată un motor diesel de BMW după 400.000 de kilometri?

de TopGear

Un posesor de BMW 320d a venit la service pentru o curățare a motorului. Cum arată motorul diesel de BMW după o carieră lungă pe șosele? 400.000 de kilometri și-a trecut mașina în palmares.

GALERIE FOTO

Proprietarul s-a plâns că motorul lui scoate fum negru. Așa că mecanicii s-au pus pe treabă. Știau exact ce au de făcut ca să scape mașina de trena de fum.

Aceștia s-au apucat să demonsteze motorul și au constatat că mare parte din fumul scos este cauzat de senzorul de presiune al colectorului, cunoscut sub denumirea de senzor MAP, care nu funcționa corect. Prin simpla curățare a acelui senzor, mașina câștigă în putere.

Citește și:

„Domnule mecanic, îmi miaună mașina!” O pisică a rămas blocată într-o Dacia Duster

După o spălare ca la carte, cu soluții degresante, motorul arată ca și cum tocmai a ieșit de pe linia de asamblare. După ce au curățat și galeria, și EGR-ul (Exhaust Gas Recirculation), mecanicii au pus totul la locul și au dat la cheie.

La câți kilometri trebuie spălat un motor?

Specialiștii spun că acest lucru depinde de la mașină la mașină, iar determinate sunt mediul și stilul de condus al șoferului. Un BMW 320d nu are nevoie de această operațiune la mai puțin de 100.000 de kilometri, dar alte motoare necesită o curățare la fiecare 60.000 de kilometri parcurși în oraș. Un motor N47 este așteptat la service chiar la 50.000 de kilometri.

Mecanicii spun că deținătorii de mașini pe benzină nu trebuie să-și facă astfel de probleme.

Citește și…

Citeste mai mult pe aici

Related Articles