TopGear.ro Diverse Cel mai scump Volkswagen Arteon din lume. Aparent, fără motiv, costă cât un BMW Seria 5

Cel mai scump Volkswagen Arteon din lume. Aparent, fără motiv, costă cât un BMW Seria 5

de TopGear

Cel mai scump Volkswagen Arteon din lume costă cam cât un BMW Seria 5. Este vorba despre Arteon R-Line Edition, ediția limitată care pornește de la 56.000 de euro în Germania.

Galerie foto

Limuzina Volkswagen Arteon R-Line Edition are un preț de pornire de 55.970 de euro în Germania. Tot acolo, discuțiile pentru un BMW Seria 5 pornesc de la 49.100 de euro.

Arteon R-Line Edition este o ediție specială lansată de constructorul german. Doar 1.000 de astfel de unități vor fi construite.

Sedanul primește dotări exclusiviste. Are jante negre din aliaj de 20 de inci, are scaune îmbrăcate în piele, încălzite și ventilate, sistemul multimedia de top Innovision Cockpit și tehnologii de ultimă oră care îl fac ultra-sigur și ultra-inteligent. Astfel, pe lista de sisteme de asistență se regăsesc Park Assist, sistemul de asistență la schimbarea benzii de circulație Side Assist și Autonomous Emergency Braking Front Assist.

Cei care comandă un Arteon R-Line Edition au de ales una dintre cele două unități pe benzină (2.0 TFSI cu 190 și 272 cai putere, cu tracțiune față, respectiv tracțiune integrală) sau dintre cele două motoare diesel (190 de cai putere, cu tracțiune față sau tracțiune integrală). Toate motoarele sunt cuplate la o transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

Primii clienți vor primi cel mai scump Arteon din lume începând cu luna februarie a acestui an.

Cel mai scump dintre cele mai scumpe?

În versiune de top, propulsat de motorul turbo de 2.0 litri pe benzină, cuplat la transmisia automată DSG și la un sistem de tracțiune integrală 4MOTION, mașina vine cu 272 de cai putere. Iar prețul său este unul pe măsură: 62.795 de euro.

Pentru un preț asemănător, în Germania, cel care dorește o mașină nouă poate arunca o privire și la BMW Seria 5 în versiune 540i, cu motor TwinPower Turbo pe benzină, cu șase cilindri în linie și de 340 de cai putere, cuplat la transmisie automată Steptronic cu opt rapoarte. Limuzina bavareză pornește costă 61.400 de euro.

Citește și…

Citeste mai mult pe aici

Related Articles