Mutarea dintr-o locuinta in alta se va dovedi o activitate solicitata, consumatoare de timp si uneori emotionanta pentru locatarii care cu greu se desprind dintr-un loc si doresc ca tot acest proces sa fie mult simplificat. Mutarea sediului companiei se va dovedi o activitate si mai solicitanta si mai provocatoare.
In plin proces de mutare, locatarii pot lua decizii gresite sau pripite si, la sfaturile vecinilor si prietenilor, la indemnurile lor si promisiunile unui ajutor nesperat in schimbul unui mic „ciubuc”, ori la recomandarea unui „freelancer” care ii ajuta sa se mute in doi timpi si trei miscari, se pot incanta la una din aceste variante.
Ceea ce nu stiu cei care se muta este faptul ca pretul solicitat de o companie care se ocupa de mutari firme este mult mai mic decat ceea ce vor plati pe stricaciunile produse de amatori
Avantajele alegerii unei firme de mutari profesionala
Este important ca, inca de la bun inceput, cei care isi muta sediul firmei sau chiar adresa locuintei sa se intereseze si sa stie care sunt avantajele apelarii la o firma de mutari profesionala. Specialistii vorbesc despre urmatoarele:
- o oferta de servicii profesionale de transport mobila si solutii complete in functie de nevoile clientilor, persoane fizice sau juridice;
- posibilitatea de a oferi asigurare pentru bunurile transportate;
- evaluarea corespunzatoare a volumului si caracteristicilor mutarii, pentru a face de la bun inceput o oferta corecta de pret pentru mutare;
- planificarea eficienta a unei mutari nationale a sediului firmei de catre personal instruit si posibilitatea de a primi asistenta de specialitate pentru pregatirea mutarii si coordonarea activitatilor;
- oferta de servicii diverse si complete, inclusiv ambalare profesionala si materiale de impachetare si despachetare, dar si de montare si demontare mobilier.
De ce sa NU soliciti ajutor neprofesionist in vederea mutarii sediului firmei?
Uneori, cei care se muta dintr-o locuinta in alta si nu au obiecte de mobilier foarte voluminoase apeleaza la ajutorul vecinilor, prietenilor sau necunoscuti care isi ofera serviciile pe site-uri de anunturi. Acest lucru nu este deloc profesionist si nici recomandat pentru cei care isi muta sediul firmei, unde exista mobilier scump, echipamente profesionale si obiecte foarte valoroase. A apela la un “freelancer” si nu la site x, este caracterizata de urmatoarele caracteristici:
- este o persoana necalificata, care nu este inregistrata legal si nu ofera asigurare sau garantie a transportului bunurilor;
- nu dispune de resurse si echipamente profesionale si nu poate ajuta la mutari de obiecte grele sau la mutarea unui volum mare de bunuri;
- are cunostinte limitate si ofera servicii de o calitate
mult mai slaba, clientii fiind nevoiti sa apeleze la alte firme pentru
montaj mobilier, pentru instalarea electrocasnicelor sau electronicelor
solicita initial un pret mai mic, pentru ca ulterior costurile sa fie mult mai mari.